69
Hibya Haber Ajansı
Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin Çevreci Komşu Kart projesi kapsamında Mayıs ayında en fazla geri dönüşüm toplayan mahalle 8 bin 689 kilogram atıkla Meltem Mahallesi oldu. Yeşilbahçe ve Konuksever mahalleleri ise sıralamada ikinci ve üçüncü oldu. İlçe genelinde toplam 57 bin 271 kilogram atık toplanırken, geri dönüşümden vatandaşlara gelir sağlandığı bildirildi.
Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.