43
Hibya Haber Ajansı
İstanbul Bahçelievler Belediyesi, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda A Milli Futbol Takımı’nın Avustralya ile oynadığı karşılaşmayı dev ekran kurarak vatandaşlarla birlikte izledi. Etkinliğe yaklaşık 2 bin kişinin katıldığı bildirildi.
Sabah saatlerinden itibaren alanda toplanan vatandaşlar, karşılaşmayı Türk bayrakları eşliğinde takip ederken belediye ekipleri tarafından çorba ve çay ikramı yapıldı.
A Milli Futbol Takımı, karşılaşmadan 2-0 mağlup ayrıldı. Etkinliğe Bahçelievler Belediye Başkanı Dr. Hakan Bahadır ve Bahçelievler Kaymakamı Dr. Mehmet Boztepe de katıldı.

Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.