0
Hibya Haber Ajansı
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hacıbektaş ilçesinde düzenlenen programda Hacı Bektaş-ı Veli Türbesi’ni ziyaret ederek dua ettiklerini ve Muharrem ayı kapsamında oruç açma ile lokma paylaşımı programına katıldıklarını açıkladı.
Çiftçi, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin ve vatandaşlarla aynı sofrada buluştuklarını belirterek Muharrem ayının kardeşlik, dayanışma ve adalet değerlerini hatırlattığını ifade etti. Bakan Çiftçi ayrıca Anadolu’nun irfan geleneğinin birlik ve beraberliği güçlendirdiğini vurguladı.
Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.