Ankara Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Parlak’tan, Vali Canbolat’a ziyaret

by
0 comments

Ankara Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Cemil Hulusi Parlak, Ankara Valisi Yakup Canbolat’ı makamında ziyaret etti.

Ankara Valiliği tarafından yapılan açıklamada, gerçekleşen ziyarette Parlak’ın Vali Canbolat’a hayırlı olsun dileklerini ilettiği belirtildi.

Valilik, nazik ziyareti ve iyi dilekleri dolayısıyla Cemil Hulusi Parlak’a teşekkür edildiğini bildirdi.

 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment