Yalova’da kent genelinde çevre temizliği yapıldı

by
0 comments

Yalova Belediyesi, çevre kirliliğine neden olan moloz, inşaat atıkları ve kaba atıklara yönelik denetim çalışmalarını sürdürüyor. Kent genelinde gerçekleştirilen çalışmalarda, doğaya bırakılan atıklar temizlenirken çevreyi kirleten kişi ve kuruluşlara yönelik yasal işlemler uygulanıyor.

Yalova Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, özellikle kırsal alanlar ve boş arazilere bırakılan moloz ve inşaat atıklarıyla mücadele kapsamında denetimlerini yoğunlaştırdı. Çalışmalarda teknolojik imkanlardan da yararlanılarak belirlenen noktalara fotokapan sistemleri yerleştirildi.

Denetimler sırasında çevreye izinsiz şekilde atık bırakan kişi ve araçlar fotokapan görüntüleriyle kayıt altına alınıyor. Elde edilen görüntüler doğrultusunda ilgili mevzuat kapsamında cezai işlemler uygulanırken, doğal alanların korunmasına yönelik çalışmalar devam ediyor.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment