Sağlık Bakan Memişoğlu, İçişleri Bakanı Çiftçi’yi Bakanlıkta ağırladı

by
0 comments

Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi Bakanlıkta ağırladı.

Görüşmede Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda vatandaşlara sunulan ortak projeler ele alınırken, iki bakanlık arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi ve stratejik iş birliği alanlarında yürütülecek çalışmalar değerlendirildi.

Bakan Memişoğlu, nazik ziyaretinden dolayı İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’ye teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment