Buca Belediyesi’nde 15 yeni zabıta göreve başladı

by
0 comments

Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu genç ve dinamik personelle güçlendirmeyi sürdürüyor. Yoğun eleme sürecini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru, Buca Belediyesi Meclis Salonu’nda düzenlenen törenle görevlerine başladı.

Törene Buca Belediye Başkan Vekili Hüseyin Benzer, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri katıldı.

Göreve başlayan zabıta memurları için düzenlenen törende konuşan Başkan Vekili Hüseyin Benzer, “Hepimiz vatandaşın emrindeyiz. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment