Konyaaltı ve Antalya arasında iş birliği görüşmesi

by
0 comments

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Antalya Büyükşehir Belediye Başkanvekili Büşra Özdemir’i makamında kabul etti.

Gerçekleşen görüşmede Antalya ve Konyaaltı’nda yürütülen çalışmalar, planlanan projeler ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alındı. Ayrıca vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Taraflar, yerel yönetimler arasındaki koordinasyonun önemine dikkat çekerek iş birliğinin sürdürülmesi konusunda görüş birliğine vardı.

Görüşmede Büşra Özdemir, kısa süre önce operasyon geçiren Cem Kotan’a geçmiş olsun dileklerini iletti. Kotan ise ziyaretten dolayı teşekkür etti.

Görüşme, karşılıklı iyi niyet ve iş birliği mesajlarıyla sona erdi.

 
 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment