Başkan Büyükkılıç, karne töreninde öğrencilerle bir araya geldi

by
0 comments

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanını paylaştı.

Büyükkılıç, Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen karne dağıtım programında öğrencilere karnelerini takdim etti. Programa Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, AK Parti Kayseri İl Başkan Yardımcısı Ahmet Yurtlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle sohbet eden Büyükkılıç, başarılarından dolayı öğrencileri tebrik etti. Program kapsamında öğrencilere çeşitli hediyeler verilirken, bazı öğrencilere Kayserispor forması da hediye edildi.

 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment