Yaz Mahalle Şenlikleri İstiklal Mahallesi’nde yoğun ilgi gördü

by
0 comments

Yaz mevsimi boyunca ilçenin farklı mahallelerinde sürdürülen etkinlikler kapsamında İstiklal Mahallesi’nde kurulan şenlik alanı, çocuklar ve ailelerin katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.

Etkinlikte çocuklar için hazırlanan oyun alanları, müzik performansları ve sosyal aktiviteler yoğun ilgi görürken, belediye bünyesinde görev yapan “Temiz Orkestra” da sahne alarak şenliğe coşku kattı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, şenlik alanını ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Aydın, “Çocuklarımız karnelerini aldı, artık onlar yaz boyunca eğlenecekler, dinlenecekler. Biz de Osmangazi Belediyesi olarak 3 yıldır yazları bu etkinlikleri düzenliyoruz” ifadelerini kullandı.

Aydın, yaz boyunca farklı mahallelerde şenliklerin devam edeceğini belirterek, vatandaşlara keyifli ve sosyal bir yaz dönemi sunmayı hedeflediklerini vurguladı.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment