Al Thani, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Al Saud ile telefonda görüştü

by
0 comments

Katar Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman bin Jassim Al-Thani, Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Prens Faysal bin Farhan bin Abdullah Al Saud ile telefonda görüştü.

Görüşmede, iki ülke arasındaki ikili iş birliği ilişkileri ve bu ilişkilerin geliştirilmesi ile güçlendirilmesi yolları ele alındı.

Taraflar ayrıca son bölgesel gelişmeleri de değerlendirdi. Özellikle Amerika Birleşik Devletleri ile İran İslam Cumhuriyeti arasında imzalanan mutabakat zaptının ardından bölgede güvenlik ve istikrarı artırmaya yönelik diplomatik çabalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment