Altyapı Kadın Milli Takımı, Shanghai Future Star Turnuvası’na galibiyetle başladı

by
0 comments

Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamada, milli takımın 20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında Çin’in Şanghay kentinde düzenlenen turnuvada mücadele ettiği belirtildi.

Açıklamada, “Altyapı Kadın Milli Takımımız, Shanghai Future Star Turnuvası’na galibiyetle başladı” denildi.

Grubundaki ilk karşılaşmada UC Berkeley ile karşılaşan milliler, rakibini 25-22, 25-14 ve 25-13’lük setlerle 3-0 mağlup etti.

 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment