Anand: Kanada ve Arjantin iş birliğini derinleştirmeyi görüştük

by
0 comments

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, Arjantin ile çeşitli alanlarda iş birliğinin geliştirilmesini ele aldığını açıkladı.

Anand, açıklamasında Arjantin’in Kanada için önemli bir ortak olduğunu belirterek, ekonomik güvenliğin giderek daha fazla enerji, kritik mineraller ve dayanıklı tedarik zincirleriyle bağlantılı hale geldiğine dikkat çekti.

Arjantin Ekonomi Bakan Yardımcısı Pablo Quirno ile bir araya geldiğini belirten Anand, “Kanada ve Arjantin’in iş birliğini nasıl derinleştirebileceği, ortak ekonomik öncelikleri nasıl ilerletebileceği ve Amerika kıtası genelinde istikrar ile fırsatları nasıl destekleyebileceği konusunda verimli bir görüşme gerçekleştirdik” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment