0
Hibya Haber Ajansı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.

Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.