Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

by
0 comments

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti. Uraloğlu, Orta Koridor’un küresel ticaret ağlarında Türkiye’nin stratejik rolünü güçlendirdiğini ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment