Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı’ndan, Jandarma Teşkilatı’nın 187. yıl dönümü mesajı

by
0 comments

Şanlıurfa İl Jandarma Komutanlığı, Jandarma Teşkilatı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla açıklama yaptı.

Açıklamada, teşkilatın 187 yıldır vatandaşların huzur ve güvenliği için görev yaptığı ve personelin fedakarca çalışmalarını sürdürdüğü belirtildi.

Şehitler rahmetle anılırken, gazilere de minnet ve şükran duyguları ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment