0
Hibya Haber Ajansı
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin kase aşure dağıtıldı.
Programa Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın ve çeşitli protokol üyeleri katıldı.
Başkan Genç, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Bu günler kardeşliğimizin pekiştiği çok kıymetli zamanlardır” dedi.

Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.