Tugay: Göztepe’de 5’inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

by
0 comments

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, şehrin dört bir yanında ücretsiz spor istasyonlarının hayata geçirildiğini bildirdi.

Tugay, Göztepe’de 5’inci spor istasyonu ile yeni tenis kortunun vatandaşların kullanımına açıldığını ifade etti.

Spor istasyonlarında futbol, basketbol, voleybol ve fitness gibi farklı branşlara ait ekipmanların ücretsiz olarak kullanılabildiğini aktaran Tugay, vatandaşların çeşitli spor dallarını deneyimleme imkanı bulduğunu belirtti.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment