0
Hibya Haber Ajansı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı açıklamada, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca’da olduklarını duyurdu.
Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde çeyrek asırlık istişare geleneğini sürdürdüklerini belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonunu ileriye taşıyacak adımların toplantıda hep birlikte değerlendirildiğini ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.