Uraloğlu, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı

by
0 comments

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı açıklamada, AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı için Sapanca’da olduklarını duyurdu.

Uraloğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde çeyrek asırlık istişare geleneğini sürdürdüklerini belirterek, Türkiye Yüzyılı vizyonunu ileriye taşıyacak adımların toplantıda hep birlikte değerlendirildiğini ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment