Albanese: Keir, sevdiği ülkeye ve İşçi Partisi’ne yaptığı katkılardan gurur duyabilir

by
0 comments

Avustralya Başbakanı Anthony Albanese, İngiltere Başbakanı Keir Starmer’ın Downing Street’ten ayrılma kararının ardından, iki ülke arasındaki ortak çalışmalara ve yakın dostluğa vurgu yapan bir açıklama yaptı.

Starmer’ın zor bir gün geçirdiğini ifade eden Albanese, “Keir Starmer’ı bir arkadaş olarak görüyorum ve onun için çok zor bir gün olmalı, onu düşünüyorum. Kamu hayatında hizmet etmek muazzam bir ayrıcalık, ancak siyaset aynı zamanda sert bir iş de olabilir” dedi.

Albanese, Starmer’ın siyasi geçmişine ve başarılarına değinerek, “Keir’in Downing Street’ten ayrılma zamanı geldiğinde, sevdiği ülkeye ve 2024’te yeniden iktidara getirdiği İşçi Partisi’ne yaptığı katkılardan gurur duyabilir” ifadelerini kullandı.

Birlikte yürüttükleri küresel projelere dikkat çeken Albanese, “AUKUS savunma ve güvenlik ortaklığımızı güçlendirmek, Ukrayna’nın cesur insanlarını desteklemek ve çocukları sosyal medyanın verebileceği zararlardan korumak için birlikte çalışma fırsatları bulduğumuz için minnettarım” açıklamasını yaptı.

Albanese, eski mevkidaşına ve ailesine yönelik iyi dileklerini paylaşarak açıklamasını, “Keir, Victoria ve çocuklarına gelecek her şeyde başarılar diliyorum” sözleriyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

You may also like

Leave a Comment