0
Hibya Haber Ajansı
Karabük Belediyesi, park, bahçe ve refüj sulamalarında su tasarrufu sağlamak amacıyla şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıldığını açıkladı.
Uygulamayla içme suyu kaynaklarının korunması ve şebeke üzerindeki yükün azaltılması hedefleniyor.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, “Karabük’ümüzün her damla suyu çok kıymetli. Şehir genelindeki peyzaj çalışmalarımızda şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıyor, kaynaklarımızı koruma ilkemizden taviz vermiyoruz” ifadelerini kullandı.
Belediye, su tasarrufuna yönelik çalışmaların kent genelinde sürdürüleceğini bildirdi.
Hibya Haber Ajansı
renksizhaber.com doğru ve tarafsız habercilik anlayışını benimsemiş, haberleri en hızlı ve yalın haliyle sizlerle buluşturmayı ilke edinen internet haber portalıdır.
© 2026 renksizhaber.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitede bulunan yazı ve görsellerin telif hakları ait oldukları ajanslara aittir.